Part time job dengan mobile spa


Pages

08 May 2023

Part time job dengan mobile spa

 Hi assalamualaikum

Biasanya part time job ni dilakukan oleh orang cari kerja tetap kan, tapi biasa juga dengar suri rumah pun buat part time job. Salah satu sebab orang buat part time job ni of course nak cari income tambahan. Selain memanfaatkan masa yang ada atau keluar dari circle yang sama contoh jenis extrovert suka berjumpa dan bergaul dengan strangers.

 Macam Kak Wai lah, menjadi tenaga pengajar di tahfiz yang diasaskan bersama husband, tak boleh nak resign. Kena tolak mentah2 dengan pengetua madrasah merangkap husband sendiri jugak bila hantar surat resign tu. Tapi rasa nak keluar dari circle yang sama bukan sebab apa, nak ubah angin sikit. Boleh tengok info awal madrasah yang Kak Wai usahakan disini .

So pilihan buat part time job masa tu adalah jual produk Shaklee. Jadi agent kurus tak berkesan sebab diri sendiri dah memang kurus, akhirnya yang masuk dengan diri ni bila ada mentor run kan projek spa. Fuh, memang kena dengan jiwa lah. Suka betul bab cantik-cantik ni. 



Masa ni bawa newbie training. Antara ‘lulus’ buat part time job ni sebab mesra anak-anak. Boleh bawa anak ke mana saja. Masa ni bawa baby je sebab masih breastfeed. 


Botg stand for Beauty On The Go.
Yang nak cantik sepantas tak de la kilat pun, tapi tak ambik banyak masa, botg ada jawapannya.


Tak lama lepas training, masuk rezeki ada 6 orang sekali nak buat facial. Memang tak cukup tangan. Sorang lagi kat bilik lain sebab tak cukup ruang. Nasib baik ada assistant yang qualified membantu.




Asyukkk.. lebat-lebat hasil yang mereka dapat. Best dan mudah je kan buat part time job income 6 penjuru ni.
Satu bocor ada lagi 5 income boleh capai.


Berminat nak jana income dengan part time job dengan Kak Wai bolen dengan Cara boleh daftar sendiri atau whatsapp Kak Wai untuk bantuan lebih lanjut.












Terima Kasih

No comments:

© Mini Market Home | Template Designed By Blog Bingkisan Hati