Ambil peluang Insentif Shaklee Malaysia dengan buat duit lebih


Pages

26 April 2023

Ambil peluang Insentif Shaklee Malaysia dengan buat duit lebih

 Hi Assalamualaikum 

Sebut pasal duit lebih, siapa yang tak teruja untuk dapatkan. Selagi hidup kat dunia ni selagi itu lah duit jadi keperluan untuk elakkan dari meminta-minta. Salah satu usaha Shaklee tawarkan adalah program Insentif Shaklee Malaysia bagi semua yang berdaftar menjadi ahli.



Sebanyak rm600 tambahan yang Shaklee sediakan bagi pengedar yang mengekalkan momentum sebagai leader dengan efektif di pangkat supervisor dan naik pangkat sebagai senior supervisor kemudian efektif sebagai senior supervisor 2 bulan berturut-turut bermula April - June 2023.

Ini adalah purata income yang dicapai oleh pengedar berdasarkan performance sale




Ini lah Insentif yang Shaklee tawar kan supaya lebih bersemangat untuk mencapai duit lebih. Rm600 pun duit jugak tu, siapa yang tak nak kalau dah ada orang nak offer bagi. Tapi mesti lah dengan kerja keras, umpama bagi joran, lebih banyak dapat ikan pada masa akan datang daripada bagi ikan, habis macam tu je.
Dan Allah lebih suka hamba yang berusaha dari meminta-minta kepada makhluk.

Macam mana nak dapatkan Insentif Shaklee ni?



1. Daftar rm35 sebagai ahli disini atau belian produk yang makan atau kegunaan harian sebanyak 100 uv dalam anggaran rm500-600 

2. Sertai kursus sebagai beautician mobile / home spa BOTG (Beauty On The Go) dengan modal rm850 - rm1999 (pakej berubah dari semasa ke semasa)

Mudah je kan? 
Jangan lepaskan peluang keemasan!
Boleh WhatsApp disini.

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#BlogMegaShaklee

Terima Kasih

No comments:

© Mini Market Home | Template Designed By Blog Bingkisan Hati