Vitamin Kulit Cantik Shaklee Harga Rahmah


Pages

08 April 2023

Vitamin Kulit Cantik Shaklee Harga Rahmah

 Hi Assalamualaikum

Kak Wai harap semua dalam keadaan sihat dan dilindungi Allah swt.

Shaklee bawakan Set Rahmah atau boleh juga di panggil Set Beauty Rahmah atau Set Healthy Rahmah. Merangkumi ESP dan sustained release Vitamin C dengan harga rm99 sahaja!

Begitu rahmahnya Shaklee kepada rakyat jelata yang inginkan manfaat dan kebaikan bersama pada harga mampu milik. Rata2 bagi tahu, produk Shaklee ni harga kayangan atau orang kaya2 je boleh beli. Sekarang semua boleh memiliki tanpa berbelah bahagi.


Set A jimat rm224


Set B jimat rm188


Set C jimat rm821 


Set D jimat rm1209

Wow sangat kan. Orang kata berjimat cermat amalan mulia, gitu.

Apa itu ESP?


Ia adalah minuman protein segera dapat menampung kelompongan nutrisi didalam tubuh badan. Terhasil daripada soya Non GMO, rasa yang kaya dengan vanilla boleh divariasikan dengan pelbagai resepi lazat.

Kolaborasi ESP dengan Vitamin C adalah sempurna untuk individu yang mementingkan lifestyle yang lebih sihat dan cantik.


Apa beza vitamin c Shaklee dengan yang berada di pasaran? Dah tentu dengan adanya teknologi sustained release iaitu sistem pelepasan secara berperingkat 100mg dalam masa sejam setiap jam. Kandungan 500 mg didalam sebiji tablet mampu menghasilkan vitamin c didalam badan selama 5 jam.

Tak perlu risau andai terlebih mg didalam sebiji tablet kerana keperluan badan kita sendiri pun tak cukup dengan 70 mg seperti zaman dahulu kala. Peredaran zaman seiring dengan pemakanan yang lebih cenderung kepada fast food process food segala tidak termasuk lagi dengan stress menyumbang keadaan menjadi lebih buruk.

Badan tidak mampu menghasilkan vitamin c dengan sendiri seperti keadaan sesetengah haiwan, jadi kita mesti ambil dari sumber luar  yang lebih diyakini halal dan selamat.


Nampak? Ternyata arnab lebih mengungguli carta tertinggi menghasilkan vitamin c dari badan sendiri.

Jom kita tengok keberkesanan yang dah gunakan vitamin kulit cantik set rahmah Shaklee ni.


Flawless kann.


Ini pun, terus nampak jadi orang lain.


Muka nampak lebih tirus.

Dah alang-alang consume untuk diri sendiri, tak kan nak jimat nak sihat nak cantik sorang2 je kan? Share dengan adik beradik sedara mara sahabat handai manfaat dan penjimatan set rahmah ni. 

Tengok2 dapat bonus banyak ni tiba2. Best ke Best? 


Nak saya guide secara details jom whatsapp saya laju2. 

#shakleethrive2023


#shakleetriumph2023


#BlogMegaShaklee



Terima Kasih

No comments:

© Mini Market Home | Template Designed By Blog Bingkisan Hati