Hari Raya Sihat Bersama Shaklee


Pages

25 April 2023

Hari Raya Sihat Bersama Shaklee

 LEBARAN TIBA BUKAN UNTUK MELEBARKAN BADAN 

                  

Hi Assalamualaikum 

Raya lagi ke tu? Happy raya ni dapat jumpa sanak saudara yang dah lama tak dapat jumpa. Sambil-sambil tu menikmati juadah enak ketupat palas, lontong, rendang, kuah kacang selain kuih-kuih raya berwarna warni. Tak masuk lagi air berkarbonat dan makanan manis-manis.

Tahu2 je hari ke3 raya anak mula dah tak sihat, selsema disebabkan berlebihan makan benda-benda manis. Badan dah mula radang, bagi signal supaya lebih berhati-hati. Budak-budak memang tak faham kenapa kena jaga makan melainkan parents lah yang kena educated anak-anak supaya lebih cakna tentang semua benda yang masuk perut. 

Sebab Nabi ﷺ bersabda, penyakit bermula daripada perut.

Dalam persiapan raya nak balik ke kampung, baju raya kasut raya dan segala persiapan raya dibuat, pastikan tak ketinggalan suplemen raya  Shaklee supaya hari raya sihat dengan Shaklee. Dah tentu kita tak nak jadi punca penyakit dan menjangkiti orang lain dan tak nak dijangkiti orang lain. 











Hati-hati dengan  penyakit-penyakit yang jadi silent killer ni. Semua berbalik dengan pemakanan. Bukan tak boleh makan tapi balik pada keyword sederhana

Nak dapatkan Shaklee boleh contact kak Wai dengan WhatsApp  atau boleh daftar sendiri disini dan contact Kak Wai untuk detail produk, cara makan dan boleh juga untuk berbisnes membina Network sekiranya berminat bisnes.

#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#BlogMegaShaklee

Terima Kasih

No comments:

© Mini Market Home | Template Designed By Blog Bingkisan Hati