Pages

13 March 2023

Bagaimana buat duit raya awal dengan Shaklee

 Hai Assalamualaikum

Harap semua sihat dan baik2 je didalam rahmat Allah.
Kali ni nak share macam mana nak buat  duit raya dengan Shaklee.
Macam2 keperluan nak beli untuk raya ni, baju raya, juadah raya, duit raya, langsir raya..

Hari raya lah budak2 yang paling happy  tapi kita parents ni pulak macam nak pecah kepala fikir cari duit ni.

Biasakan alami fenomena macam ni?
Sekarang baru kita faham macam mana ibu ayah kita struggle cari income tambahan untuk keselesaan kita sebagai anak2.

Tapi kenapa Shaklee?
Kerana Shaklee membuka peluang untuk sesiapa yang hendak memulakan perniagaan dengan modal yang kecil tapi memerlukan pulangan yang besar.

1. Serendah rm35 sahaja yuran pendahuluan kita dah mulakan terus bisnes kita. Caranya boleh daftar disini dahulu kemudian whatsapp saya untuk panduan bisnes yang betul.

2. Atau cara kedua belian produk Shaklee sehingga 100 uv atau lebih kurang rm500 - rm600, dan lebih mudah lagi grab sahaja promo set puasa Shaklee serendah rm200 atau promosi lain untuk dapatkan keahlian secara percuma. Belian sehingga rm300 dalam 1 resit melayakkan postage percuma seluruh Malaysia.

3. Macam mana nak share dengan orang lain manfaat Shaklee ni kalau kita sendiri tak dapat rasa kesannya. Orang kata tak sampai feel tu kalau kita sendiri tak rasa perubahan tu sendiri. Dari kurang tenaga jadi lebih energetik, dari kulit kusam kini lebih cerah berseri, dari berat badan berlebihan sekarang berat dah dapat yang ideal dan paling best bila dapat maintain je. Kan kan kan?

Saya sendiri banyak dapat rasa perbezaan diri bila menggunakan Shaklee dengan tidak. 
Antaranya kulit lebih cerah dan sihat sebab saya sejenis alergik, badan lebih bertenaga, berat badan kekal 48kg dengan tinggi 152 CM walaupun selepas melahirkan 6 orang anak.

4. Bonus boleh menaik ikut usaha kita.


Usaha doa tawakkul tidak mengkhianati hasil. Macam mana hebatnya usaha kita pun, Semua kembali pada Allah ar-Razzaq yang Maha Memberi Rezeki. 

'Tackle' Pemberi rezeki kalau nak dimurahkan rezeki..
Lazimi diri 1000x istighfar, 4444x selawat, selain konsisten tahajud dhuha solat taubat hari2 dan amalan2 lain. 

Elakkanlah dari buat segala yang menjauhkan kita daripada rezeki antaranya tidur selepas subuh, putuskan silaturrahim, tidak berbuat baik dengan ibubapa dan suami, dan lain2.

5. Group yang sangat positif dan membantu antara satu sama lain. Percaya tak kita tak boleh pergi jauh kalau buat bisnes sorang2?
Bisnes MLM ni salah satu cara kita boleh buat pahala MLM jugak tau. Bila buat secara berjemaah terasa lebih mahabbah.

Jom sama2 buat duit raya berkepuk2 dan dapat bantu orang lain juga dari segi bebas dari masalah kesihatan dan bebas kewangan dengan team kami.

Self register untuk consume sendiri dan untuk biz both can :



#shakleethrive2023

#shakleetriumph2023

#BlogMegaShaklee

No comments:

Post a Comment