9 Sebab Kenapa Community Bisnes Shaklee Best


Pages

26 February 2023

9 Sebab Kenapa Community Bisnes Shaklee Best

 Assalamualaikum semua

Harap semua dalam keadaan baik2 je.
Disini Kak Wai nak share sikit la, 9 sebab kenapa best join Shaklee ni.




1. Of course circle Shaklee sendiri. Dalam group besar dah dianggap macam family. Tak de istilah nak marah sebab curi poster dan lain2, dengan baik hatinya mereka sedekahkan poster2 iklan. Mesti ambil masa nak edit cantik2 kan. Sedekah macam2 cara, Allah akan gantikan dengan rezeki yang lebih banyak.

2. Kalau Kak Wai secara personalnya dibesarkan dalam suasana agama, lebih cenderung pada upline yang suka share amalan2 kerohanian eg selawat ke untuk sustain dalam bisnes ni. Ini bukan bermaksud jadi penunggang agama, tetapi panduan agama supaya tidak tinggal amalan akhirat bila terlalu cenderung dengan dunia. Selepas tu baru buat sunnatullah seperti sale , coaching team dan yang sama waktu dengannya.

3. Saling support each other even dari team lain. Tak risau dengan rezeki sebab rezeki masing2 Allah dah jamin. Tak de siapa boleh ambil rezeki kita bila kita betulkan yakin kita dengan Allah.
Tapiiii, mesti lah dengan usaha dan mujahadah kan. 

4. Sentiasa upgrade knowledge, supaya jadi leader yang berilmu. Tak rugi invest masa masuk kelas2 sebab ada pepatah mengatakan. bila ada ilmu, harta lebih mudah nak datang. Faham ke faham?

5. Improvekan skill bila berhadapan dengan prospek dan customer. Setiap orang Allah jadikan lain2, bukan semua berada di dalam kasut yang sama. 

6. Sistem yang adil. Upline tak buat kerja pun company tak bayar bonus. Usaha tidak mengkhianati hasil. Berapa banyak testimoni downline boleh potong upline dari segi rank dan bonus.

7. Bila ada event yang company buat, tidak ada pilih kasih. Semua dilayan sama rata even rank lain2. Bila ada trip travel ke mana2, dah tentu yang paling best ialah bila hadiah dan surprise dari company sendiri dan bukan murah2 nilainya! 

8. Reward yang company sediakan, berbaloi dengan usaha untuk besarkan group sendiri. Dan dah tentu ianya bukan mudah tau sebab tu reward nya bukan kaleng2.

9. Yes, produk Shaklee sendiri. Beyond organic , selamat dan berkesan. Ada landmark study iaitu third party buat kajian terhadap satu2 suplemen dan publish kan tanpa bias. Thats why tak ramai company berani buat macam ni selain kos yang sangat mahal, ingredients semua mereka ambil kira.

Syok ke syok dengan Shaklee?

Pengedar Shaklee Kuantan
Juwairiah Ahmad Fuad
1125814

Self register dan untuk biz :


 Atau

Whatsapp :


Terima Kasih

No comments:

© Mini Market Home | Template Designed By Blog Bingkisan Hati